вторник, 15 януари 2013 г.

НЕПОВТОРИМА




Аз не съм обикновена жена.
Ти не гледай на мен като стръв.
Не съм дивеч... Аз имам цена.
За да стигнеш сърцето ми пръв,
най- доброто от теб предложи.


Аз съм истински чиста и пряма.
Ти недей да ми сваляш звезди.
Обич нивга в сърцето ми няма,
щом лъжата до бяло блести,
а от очите ти капе измама.


Аз не съм обикновена жена.
А росата във пролетен ден,
дето тайно целува листата.
Само този, който вкуси от мен,
ще открие в душата ми злато
и ще бъде с любов награден.


Аз съм сила и обич, и смях.
Дори и нищожна прашинка една,
разпиляна сред звездния прах,
пак най- ярко от всички блестя.
И дори да угасна- ще знам, че живях.
Аз не съм обикновена жена.


Аз съм пролет и есен, и зима.
Със усмивка- пъстроцветна дъга.
И снежинки вече в косата ми има,
но не мога да бъда Тъга.
Остарявам... Въпреки всичко това,
си оставам неповторима жена.

ОТ НЕТА

Няма коментари:

Публикуване на коментар