неделя, 23 септември 2012 г.

7 цитата, за да те накараме да се усмихнеш

1. "Никой не може да започне живота си отначало, но всеки може да започне от днес и да сътвори нов край." Мария Робинсън

2. "Щастието не е нещо, което отлагаш за бъдещето, то е онова, което се случва в настоящето." Джим Рон

3. "Ако спазвах всички правила, нямаше да съм човека, който съм сега." Мерилин Монро



4. "Всеки човек е гений. Но, ако съдиш рибата по умението й да катери дървета, то цял живот ще си мислиш, че тя е глупава." Алберт Айнщайн

5. "Опитай се да оцениш мъдростта на природата. Нейната тайна е в търпението." Ралф Емерсън

6. "Мога да се променя заради средата, която ме заобикаля. Но категорично отказвам да бъда ограничавана от нея." Мая Анжело



7. "Пред мен имаше два пътя. Аз поех по онзи, който беше неотъпкан и това промени живота ми." Робърт Фрост

Няма коментари:

Публикуване на коментар