вторник, 6 ноември 2012 г.

И Бог каза "НЕ"

И Бог каза "НЕ"

Помолих Господ да отнеме гордостта ми и Господ каза "Не".
Той каза, че не Той отнема, а аз трябва да се откажа.

Помолих Господ да направи недъгавото ми дете здраво и Господ каза "Не".
Той каза, че нейният дух е здрав. Нейното тяло е само временно.

Помолих Господ да ме дари с търпение и Господ каза "Не".
Той каза, че търпението е рожба на изпитанието. То не се дарява, то трябва да се заслужи.

Помолих Господ да ми даде щастие и Господ каза "Не".
Той каза, че дава благословии, а щастието е в мен.

Помолих Господ да ми спести болката и Господ каза "Не".
"Страданието те държи настрана от светски грижи и те приближава до Мен."

Помолих Господ да извиси духа ми и Господ каза "Не".
Той каза, че трябва да израсна сама, а Той ще ме изкастри за да ме
направи плодоносна.

Помолих Господ да ми помогне да обичам другите толкова, колкото Той ме обича и Бог каза: " Аха, накрая ти разбра идеята ... "

Няма коментари:

Публикуване на коментар