вторник, 11 октомври 2011 г.

БЪЛГАРИЯ С МИСИЯ

Доказателство, че нарoдът ни е един от най-старите на планетата, а българите имат небесна мисия, дойде от неподозирано място. В България живеят най-старите души на Земята. "Вие сте толкова стари, че ви е имало на тази планета и преди 30 хиляди години. Енергията на светците, на планините и езерата е във вашата ДНК", заяви съществото Крион. То проговори за пореден път чрез прочутия в целия свят контактьор и писател Лий Каръл. Американецът заедно с цял дрийм тим от посветени метафизици посети страната ни този уикенд. В събота на 17.09.2011г, Лий Каръл направи контакт (ченълинг сеанс) с Крион, закрит за медиите. Единствено "Мистерии" бяха допуснати да присъстват на уникалното събитие.



Ядро на времената

"Енергията тук е много чиста. Има места на планетата - духовна чистота, ядро на времената, сърцевина, откъдето самата планета говори с вас. Радвам се, че моят партньор (Лий Каръл-б.р.) ме доведе на точно такова място. Това е много свещено място. Тук има портали отвъд много от границите, които са нарисувани около тази страна", заяви Крион чрез устата на медиума Каръл.

В следващия миг то посъветва българите да не изпитват повече хроничен страх, че нещо лошо ще ги сполети, че са попаднали на грешното място в най-лошото време. "Не бива да се плашите, защото от Вселената изглеждате изключително красиви, носители на божествената искра. И е време да използвате тази сила, за да се изпълнят всички пророчества и да донесете мир на планетата. Вашата страна е играла много важна роля като поддържаща енергия за това, което предстои да се случи през 2012 година и отвъд", говореше медиумът в състояние на транс, предавайки посланията на Крион.



Голямото пробуждане

Според Лий Каръл, който по-късно изнесе лекция на тема "2012 г. - нищо лошо няма да се случи около тази дата". Според писателя парадът на планетите (галактическото подравняване) е астрономически факт, който учените несправедливо и високомерно подценяват. Американецът сподели, че е прекарал няколко месеца в пирамида в Ксочикалко заедно с местен археолог, проучвайки календара на маите. Изводът, до който достигнали, е, че маите наистина са познавали Вселената изключително прецизно. Това, което и Крион разкрил, е, че през 2012 г. Земята ще е по средата от своя път на голямо пробуждане. Точно тогава планетата ни ще сочи центъра на нашата галактика, но ни оставали още няколко години, за да достигнем върха й.

Гледайки Млечния път в нощното небе от нашата земна кула, го виждаме като диск. На 21.12.2012 планетата ни ще сочи центъра му или Великото Централно Слънце, както маите са го нарекли. Пробуждането на земята обаче ще приключи, когато достигнем върха на галактиката след 19 години. В това приключение българите като най-древна нация ще заемат централна роля.



"През 2012-а ще има изравняване на нашето Слънце с галактическия екватор в деня на зимното слънцестоене. То е резултат от прецесията на равноденствията, за които са знаели и древните. На 21 декември няма нищо страшно да се случи, защото ще бъдем по средата на един процес от 36-годишно случване. Ние вече живеем в него от 17 години", отбеляза Лий Каръл. Именно поради тази причина преди около две десетилетия и в България имало бум на хора с паранормални способности. "По същото време се събудиха и много мои приятели, които проявиха изведнъж екстрасензорни и контактьорски дарби. Това бе в резултат на това 36-годишно пробуждане, което настъпва веднъж на 26 000 години. Египтяните, ацтеките и друидите са ни предупредили, че това ще се случи. Те са знаели как работи галактиката ни и че нашата планета се поклаща (има прецесия).

Източник: вестник Стандарт



ПРЕХОДЪТ В СВЕТЛИНАТА СЕ ИЗВЪРШВА ПЪРВО В САМИТЕ НАС

В посланията на Крион се вслушват и в ООН

Световният писател Лий Каръл е автор на 15 книги, преведени на 24 езика и продадени в милиони копия по целия свят. 22-годишният опит на Лий като канал на Крион доведе до световно признание на работата му. Лий Каръл гостува в ООН седем пъти, за да представи работата си пред делигатите в Ню Йорк. Международните конференции на Крион по света събират хиляди алдитории, готови да чуят посланията му. Изпълнената с любов информация, донесена чрез партньорството между Лий Каръл и Крион, промени живота на милиони хора по целия свят.



Каръл за себе си: „Аз съм инженер...електроинженер. Бях в средата на четиридесетте, когато за първи път ме заведоха при езотерик, занимаващ се ченълинг. Не исках да отида, но съпругата ми каза, че ще е добре за мен. Това не ми харесваше. Мислех, че ченълинът е нещо глуповато и смешно и е само за жени. Сега, естетсвено, аз самият правя точно това. Да си кажа честно, не бях никак впечатлен и не чух почти нищо от това, което човекът каза. Три години по-късно съпругата ми отново поиска да се видя с подобен човек...някакъв психар. Казах и, че определено не искам да повтарям същата глупава и смешна история, но въпреки това отидох. Този човек беше на около 20, с 40 години по-млад от първия, и веднага ме определи като незаинтересован. След това добави: „Ще ти кажа съвсем накратко каква енергия витае около теб. Това е енергията на Магнитния Майстор, наречен Крион, който много би желал да се свърже с теб.” Аз почти се изсмях в лицето му. Това звучеше, сякаш има някакво извънземно под възглавницата ми и то иска да си говоря с него! Разделихме се, продължих с моите си занимания, но нещо започна да ме човърка: „Абе, май съм чувал някъде това име...Крион. Възможно ли е?” Зачудих се, дали пък първият канал не ми беше казал нещо такова. И така, бях изправен пред загадка, затова намерих касетката с първия ченълинг отпреди три години и си я пуснах. И там на записа, звучаха следните думи: „Има Магнитен Майстор, наречен Крион, който иска да се свърже с теб.” Не можах да повярвам! Как е възможно двама души с 40 години разлика помежду си, през 3-годишен период от време да ми кажат едно и също изречение с информация за някого, чието име никой не беше чувал? Резултатът от това беше, че човек с моя мозък на инженер просто трябваше да разбере за какво става въпрос. И всъщност имаше само един начин... Да седна в един стол и да помоля това странно същество да се свърже с мен. Първо се въоръжих с предпазни средства (смях). Помолих Бог да ми помогне и да не позволи на нищо, което е зло, да навлиза в живота ми. Сега се смея, защото знам кой е Крион... Той просто е част от това, което наричаме Бог.



В момента, в който седнах на стола, получих в отговор такова удивително „измиване” с любов, каквото никога не бях изпитвал. Сякаш всички векове и епохи внезапно вляха в мен любовта си. Аз плачех и се срамувах, изобщо нямах представа какво се случва. След това бавно, отново и отново отварях онази врата. Как бих могъл да спра? Та това беше нещо толкова истинско! Отначало не получавах никакви послания, само сигурността на Божията Любов, за да не се страхувам. Останалото е моята лична духовна история...

Крион не представлява доктрина, не ни казва да не ходим в църквата си или да следваме нещо. Тук няма печалба, на която да служите. Тук има само информация. Тя ни казва, че Бог е в нас и че съзидателната енергия на Вселената е част от ДНК...Крион ни учи че има система, която се нарича синхронност. Това е начинът, по който Бог работи в нашия живот. Тази система е отвъд разбирането, в трето измерение

Няма коментари:

Публикуване на коментар