вторник, 18 октомври 2011 г.

Щастие

Някои твърдят, че няма пълно щастие. Обаче със сигурност има моменти на пълно щастие, в които всичко е просто прекрасно, перфектно и съвършено. Тези моменти са кратки. За наше щастие обаче те могат да бъдат чести. Въпросът е "Улавяме ли ги?", "Наслаждаваме ли им се?", "Позволяваме ли им да ни направят по-щастливи?" Аз поне се опитвам и ви уверявам - струва си!

А вие?

Сутринта си взех горещ душ. Почувствах как водата отмива всичко излишно и как тялото ми приятно се отпуска. Бях пречистен и готов за новия ден. След това си сложих няколко капки ароматен парфюм и се впуснах в динамичния ден. Нежният аромат ме носеше на крилете си през натоварената ми програма и тайничко ми напомняше за своето вълшебство.

На моменти просто спирах и оставях целия свят и всичко около мен на "пауза".

Затварях очи и вдишвах дълбоко от приятния аромат. Той ме потапяше в една друга реалност - на нежни чувства, на леки погалвания, на красиви цветове. В тези мигове ме изпълваше чувство на сигурност и защитеност, на релаксираност и блаженство. След това отварях очи и продължавах напред.

Често през деня се потапях в моя интимен и благоухаещ свят.

От него черпех наслада, усмивки и приятни емоции. Докато работех, ги разпръсквах навред, така както вероятно съм разпръсквал деликатния аромат на моя парфюм. В края на работния ден затворих очи за един последен път и изпитах дълбока благодарност за ароматното щастие, което ме водеше днес. Преживях един ден, изпълнен с множество моменти на пълно

ЩАСТИЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар