събота, 8 октомври 2011 г.

Аз съм

Аз съм

Аз съм Вятърът, който духа в косите ти.
Аз съм слънцето, което стопля тялото ти.
Аз съм дъждът, който танцува по лицето ти.
Аз съм ароматът на цветя във въздуха и
Аз съм цветята, които излъчват аромат.
Аз съм Въздухът, който разнася аромата.

Аз съм в началото на първата ти мисъл.
Аз съм в края на последната.
Аз съм идеята, която те озари в момент на най-върховно прозрение.
Аз съм Великолепното му осъществяване.
Аз съм чувството, което подтикна онази твоя постъпка,
която бе изпълнена с най-голяма любов.
Аз съм онова в теб, което копнее да изпитва любовта все отново и отново.

Всичко, каквото е необходимо, за да се „свържеш отново"
- всякакъв ритуал, церемония, демонстрация,
медитация, мисъл, песен, дума или действие –
-направи го.

Направи го в Мое име.

Нийл Доналд Уолш

Няма коментари:

Публикуване на коментар