неделя, 17 април 2011 г.

 Това съм аз

За да ме обичат,
бях каквато искат,
усмихната, добра и тиха.
Преглъщах думи те горчиви,
усмихвах се на грубите шеги,
приемах критиките тихо и без ропот.
Седях в ъгъла завряна
и чаках думичка добра,
усмивка мила ,ласка нежна,
но не дочаках и реших-
от днес ще бъда аз.
Онази, която вътре крих,
онази, която никой не позна,
онази, която тихо плака
скрита зад маската горчива.
От днес ще бъда аз!
Обидата с усмивка ще посрещам,
защото тя не е за мен,
обиждайки ме, всеки сам се наранява
и няма нищо общо с мен.
А критиките ще изслушвам кротко,
защото тъй човека казва своя си проблем.
С любов ще срещам всеки, запътил се към мен,
защото в себе си аз нося толкова любов,
че тя би стигнала за всеки жаден ,тъжен и унил.
Не ще се крия вече, зад маска сложена от друг.
От днес лицето свое ще покажа!
Усмихнато и мило,огряно от вътрешна любов.
Ще изразявам кротко своя мироглед,
дори да не хареса той на хората край мен.
Ще изричам думи мили, излизащи от моето сърце,
а не поставени ми от условности приети.
Ще бъда аз ,усмихната, добра и мила,
но истински и от сърце.
Свободна от оковите на наложените правила,
ще се представя пред света щастлива.
Това съм аз!
Открита, истинска и честна!
Даряваща любов безспир!
Това съм аз!
Името ми е-
ЛЮБОВ!!!
Art Pictures Photo Sharing Funny Pics
See more art images here!

Няма коментари:

Публикуване на коментар