неделя, 17 април 2011 г.

Избор

Сиви облаци по небето пълзят.
Сиви мисли превземат душата.
Ежедневен ритъм в сиво.
Тъга струи от мен,
потапя ме във води студени.
Мечти изпепелени.
Радост не дочакана.
Любов не изживяна.
Това е моят днешен ден.
Главоблъсканици,
лутане и хаос,
е живота мой.
Но има в сърцето искра,
топла и нежна,
любов се нарича.
Любов всеобхватна и вечна.
Избор правя аз днес.
Да разпаля искрата в пламък,
за да стопи сивия цвят,
да видя себе си,
в огледалото .
Не онази която очакват,
а тази която съм аз.
Избор правя в днешния ден.
Да изчистя от сивото мислите свои.
Да изчистя живота си от приятелства празни.
Страхове и съмнения да прогоня.
На пътя избран аз да стъпя,
с крачка уверена да продължа.
Да покажа на себе си,
колко съм силна.
Като звезда да засвети
любовта чиста в сърцето,
озарила пътя широк.
Избор правя днес,
избирам да бъда АЗ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар