вторник, 19 април 2011 г.

Здравей ,приятелко Тъга,

ти моя спътнице

в живота ми не лек.

Ти вярна си и не отменима

утеха и подкрепа

за не сбъднати мечти

и пропуснати срещи

за не долюбени любови

и не домечтани желания

Ти приятелка и враг

мъчителка и утешител,

защо си ти в мен,

надежди попарени

очаквания не дочакани.

Защо си в моето сърце,

защо тежиш ти,мила,

какво не ти хареса,

защо избра ти мен,

помогна ми в миговете тежки

и помрачи щастливите ми дни,

тъга и мъка,

любов и радост

ръка за ръка

във всеки ден

от живота мой

Тъга,благодаря ти,

но моля те иди си.

Аз искам радост в своето сърце

да бъде леко , нежно,

любов то да дарява

на всеки срещнат в своя път.

Любов в сърцето ми трепти

нежна ,сладка ,мила

любов извечна и добра,

любов се казвам аз

и любов е моя път.

Така че,сбогом ,приятелко Тъга

избирам пътя светъл

и място в него няма

за тебе ,мила.

Сбогувам се с теб Тъга,

Любов от днес на твоето място има

Обичам те Живот,

с любов ще извървя

пътя си оставащ

и щастие ще грее

в моето сърце.

Сбогувам се с теб Тъга,


Добре дошла Любов!

М.Л. 2008

Няма коментари:

Публикуване на коментар