понеделник, 12 декември 2011 г.

Оранжев Лъч

Оранжев Лъч
Архангел Гавриил



Оранжевият Лъч въздейства на сакралната чакра (Swadistana). Вижда се от човешкото око като постепенно преминаващ от оранжев към оранжево-златист цвят.

Името Гавриил - означава "Господ- моята Сила".

Гавриил е един от четирите главни Архангели.

Архангел Гавриил - е знаменит ангел, който е донесъл новината на Елизавета и Мария за предстоящите раждания на техните синове - Йоан Кръстител и Исус от Назарет (в този ред). Архангел Гавриил също е продиктувал текста на Корана - духовната книга на исляма – на Мохамед. Затова Гавриил започнали да го наричат Ангел-Вестител.

Физически план
Части на тялото: долната част на гърба, долната част на червата, коремната кухина. Управлява изработката на адреналина. Помага на храносмилането. Подобрява състоянието при бронхит и астма. Помага по време на менопауза. Създава хормонален баланс и стимулира детородната функция. Повишава енергичността. Работи по-меко от Рубиновия Лъч. Помага при запек.

Емоционален план
Облекчава състоянието при мъка, тежка загуба, скръб. Увеличава творческите способности. Помага за премахване на страхове и фобии.

Духовен план
Пробужда радостта и по този начин носи бодрост на Духа.

Архангел Гавриил за Оранжевия Лъч

Аз съм тук, за да помогна на тези, които са готови към сътрудничество с Оранжевия Лъч. Такъв вид помощ- древно изкуство, и в продължение на много години почти нищо не се е променило, само се добави техническия прогрес. Позволете ми да открия възможностите за тези от вас, които чуват в сърцето си желание да действат, играят и работят в по-широк мащаб".

С безкрайна любов и Божи вестител, Архангел Гавриил

Молитва към Архангел Гавриил

Призовавайте Архангел Гавриил всеки път, когато се нуждаете от Божието ръководство и вдъхновение! Когато се нуждаете от Божиите препоръки и наставления, за това, което искате да направите!
Призовавайте го всеки път, когато имате нужда от Божията подкрепа за нещо, което усещате, че трябва да сътворите! Когато усещате, че страхът ви пречи и блокира сетивата ви, че отнема силата ви да направите онова, от което сте вдъхновени! Помощта можете да получите чрез интуиция, видения, сънища, вътрешен глас- това са начини, чрез които ще усетите Божието ръководство и помощ.

Молитва
Архангел Гавриил, Ти, който носиш Божията Сила! Моля те ела, облей и изпълни тялото и душата ми със своята Светлина! Моля те, помогни ми да виждам силата на Любовта и Светлината, която Бог е вложил в мен, за да изпълня онова, което Бог иска от мен! Моля те, изтръгни от мен страховете и ниските желания, които ме отклоняват от Божия Път. Дръж ме винаги с отворени очи и уши, бъди до мен сега (опишете ситуацията, за която го молите за помощ, за обучение, творчество, страхови състояния и фобии...), за да чувам Божиите наставления и препоръки, за да се слави името Божие, защото това е най-голямото щастие за мен!
Благодаря ти Архангел Гавриил, Божий вестоносецо! Амин!

Няма коментари:

Публикуване на коментар