понеделник, 12 декември 2011 г.

Розов Лъч

Розов Лъч
Архангел Камаел

Розовият Лъч – това е съюза на небето и земята, проявен в човешкото сърце, в резултат на сливането между Виолетовия и Белия Лъч.

Лъчът се вижда от човешкото око, като поток от искрящ нежно розов цвят с бели пламъци и лилави искри.

Архангел Камаел - името му означава "този, който вижда Господа!" или „този, който търси Господа". Камаел се отнася към седемте основни архангели и се смята за могъщ лидер в йерархията на ангелите, известни като "Силните". "Силните" – това са ангели, които пазят света от опасната и низка енергия. Архангел Камаел пази нашия личен мир. Той ни помага да намерим най-важните части на своя живот, като любов, приятелство, кариера, изгубени вещи и смисъла на живота. Камаел работи, за да изгради солидната основа на нашите отношения и кариера, за да бъдат те дълги, изпълнени със смисъл и здрави.

Архангел Камаел помага да се обновят и подобрят отношенията ви с любовта и грижата за другите. Розовият Лъч символизира способността ни да обичаме и ценим другите, да даряваме и получаваме любов, без егоистични интереси. Архангел Камаел и неговия Лъч помагат във всякакви отношения, конфликти, преломни ситуации, такива като развод или загуба на работа.

Физически план

Лекува всяка част на тялото, която "не приемам” или смятате за некрасива. Отнема физическото напрежение, лекува от заболявания с психосоматичен произход. Също е полезен в случаите, когато не е поставена диагноза, а физическото изцеление се блокира от страх.

Емоционален план

Розовият Лъч е насочен за укрепване на увереността в себе си и самоуважението. Разсейва негативните емоции, свързани с ниска самооценка, ненавист към себе си и себелюбие. Запалва светлината на вътрешното щастие, откривайки талантите на човека. Избавя от депресии и разрушителни склонности.

Духовен план

Отваря сърдечната чакра за развитие на дара на изцеление. Привлича истински приятели към човека.

Архангел Камаел за Розовия Лъч

Позволете ми да ви преведа през несгодите и пречките на живота и да направя вашия път успешен и гладък. Най-голямото удоволствие за мен ще бъде да внеса в живота ви мир и спокойствие, на мястото на болката и страданието!

С Безкрайна любов, Архангел Камаел

Призовавайте Архангел Камаел, когато се чувствате изоставени, самотни, без приятели, без любов, без светлина във вашия живот. Когато искате да откриете отново своето щастие, своите истински приятели, своята Любов. Когато чувствате, че сте загубили нещо много важно за вас, това може да бъде дори и предмет.


Архангел Камаел чува мислите ви и затова можете да го призовавате мислено, дори ако сте обхванати от паника и сте силно притеснени и развълнувани:


Архангел Камаел, моля те ела и с твоята Божествена Светлина облей и изпълни тялото и Душата ми с нея! Аз загубих себе си в моя път, загубих любовта, която радваше сърцето ми, загубих състраданието към себе си и близките ми, към приятелите и любимия ми човек (можете да назовете конкретни имена). Знам, че е невъзможно това да се загуби, защото Бог ме обича и знае, как да открия отново себе си и Любовта. Моля те, води ме, за да открия това, което загубих. Моля те изпълни живота ми с Любов, за да мога да обичам себе си и другите! Благодаря ти, Архангел Камаел!

Няма коментари:

Публикуване на коментар