понеделник, 12 декември 2011 г.

Син Лъч

Син Лъч
Архангел Разиел

Синият Лъч се отнася към чакрата на гърлото (Vishudda) и чакрата на "третото око". Вижда се от човешкото око като сапфирово синьо, индиго, дълбок, блестящ цвят.

Синият Лъч е ключа към развитието на скритите екстрасензорни способности, помагащ съзнателно да се свързвате с "Духа".

Архангел Разиел - Името му означава "Тайната на Бог", защото той толкова тясно си сътрудничи с Твореца, че знае всички тайни на Вселената и умее да ги управлява. Разиел е Архангел на тайните мистерии. Той предава Божествена информация. Помага да се види миналото, настоящето и бъдещето, като вечното "сега". Знанието на Разиел е тотално, абсолютно, окончателно и съвършено.

Физически план

Части на тялото- хипофиза, скелет, очи, синуси. Притежава силно обезболяващо действие. Унищожава бактериите в храната, водата и въздуха. Облекчава безсъние, бронхит, астма и белодробни заболявания.

Облекчава мигрена, подобрява състоянието на хиперактивна щитовидна жлеза. Унищожава тумори и новообразувания. Помага за облекчаване на болки в бъбреците, спира диарията. Намалява високото кръвно налягане. Помага при болки в кръста, особено ишиас, лумбаго и всички симптоми на заболявания на гръбначния стълб. Синият цвят може да предизвика зависимост, тъй като той позволява да се откъснете от ежедневните грижи и проблеми.

Емоционален план

Упоява съзнанието и по този начин действа върху емоциите като успокоително (транквилизатор), помага да се съсредоточите върху личните аспекти- самосъзнание, разбиране и познаване на себе си. Използва се за лечение на обсесивно-компулсивни състояния и всички видове емоционална нестабилност.

Духовен план

Астрален антисептик: премахва негативните форми на мисъл. Позволява на съзнанието да регистрира изтънчени впечатления, развива телепатия, интуиция, ясновидство, свръхчувствителни слухови и тактилни способности. Развива духовното знание. Синият Лъч – това е лъчът на художниците и артистите.

Архангел Разиел за Синия Лъч

Помолете ме и Синият Лъч ще ви помогне да отворите съзнанието си за разбиране на Божествените тайни на Вселената и за избавяне от ограниченията на страховете ви, за да достигнете до най-дълбоките нива на духовното разбиране, и аз винаги ще откликна на вашия зов!

С безкрайна Любов и Мъдрост, Архангел Разиел

Призовавайте Архангел Разиел всеки път, когато усещате силна болка, независимо дали тя е на тялото или Душата. Болката винаги е резултат от проявена жестокост към вас или тежка загуба за вас.

Архангел Разиел ще ви дари с мекота, нежност и вътрешен мир, които ще ви успокоят, ще премахнат страховете ви и ще ви помогнат да прозрете, че агресията на другите към вас или вашата собствена агресия към другите, са нещо разрушително и безсмислено, което води до болка!





Архангел Разиел, моля те ела и облей тялото и Душата ми с твоята Божествена Мекота и Истина. Моля те спаси ме от болката, която изпълва целия ми живот. Моля те, Архангел Разиел помогни ми да се освободя от (опишете ситуацията или болката, която смятате, че ви измъчва...), и да изпълня сърцето, ума и Душата си с Божествена Нежност и Мекота! Моля те, изчисти ме от цялата болка, която изпълва тялото и Душата ми! Моля те, дари ме с прозрение за всички мои грешки, слабости и страхове, за да променя живота си и да започна да обичам всички, дори тези, които ме нараняват и оскърбяват, защото знам, че Бог иска да ме научи да не се страхувам да бъда такъв, какъвто съм, да бъда изпълнен с Любов и Истина, която винаги да ми показва, кой е верния път, кой е начина да дарявам другите с Любовта, която Той ми е дарил!

Благодаря ти Архангел Разиел! Амин!

Няма коментари:

Публикуване на коментар