понеделник, 12 декември 2011 г.

Жълт лъч

Жълт лъч
Архангел Йофиил

Влияе върху чакрата на Слънчевия Сплит (Manipura). Вижда се от човешкото око като оранжево-жълт цвят преминаващ в бледо- златист цвят. Такъв цвят имат кристалите на цитрина.

Йофиил -Архангел на мъдростта. Неговата светлина често е наричана лъч на слънчевата светлина. Името Йофиил -означава "Красотата на Бог". Той помага за разработване на нов подход към живота, възвръща усещането за вълшебство, дарява чувството на удоволствие. Йофиил създава връзка, за да настрои човека към Висшето Аз, през много измерения. Той оказва мигновена помощ за възстановяване на фрагментите на душата, сломени вследствие на шок, ужас или сериозно заболяване. Също възстановява душата и всички обвивки след изчистване от енерго-замърсяване .

Жълтият лъч е пламък на мъдрост, интуиция, възприятие, радост, щастие. Той помага за усвояване на нова информация.

Физически план

Укрепва, ободрява, тонизира, стимулира процесите, слабо протичащи в организма. Избавя от целулита, премахва токсините. Използва се за лечение на артрит, скованост на ставите и неподвижност.

Емоционален план

Жизненост на ума, успех в обучението. Помага за концентрирането. Носи стабилен подем, свобода, смях. Укрепва самоконтрола. Повишава самочувствието. Стимулира комуникацията.

Духовен план

Носи просветление, ръководи и подкрепя Душата.

Архангел Йофиил за Жълтия Лъч

"Тревогата никога с нищо не е помагала, така че защо да се притеснявате? Активирайте Жълтия Лъч и аз ще ви помогна във вашето жизнено творчество за създаване на нещо прекрасно. Творете, творете, творете! По този начин вие ще можете, като в огледало, да отразите творчеството на нашия Господ.

С безкрайна любов и Проявление на Творчеството, Архангел Йофиил
Призовавайте Архангел Йофиил всеки път, когато усещате, че отношенията ви с другите са притеснителни. Когато усещате, че чувството на уязвимост, унижение и обида са завладели изцяло ума и сърцето ви и сте безсилни да ги контролирате!

Когато имате нужда от помощ за разрешаване на проблеми, които е трудно да направите градивни. Призовавайте Архангел Йофиил, когато ви предстоят неприятни срещи с хора, които са ви засегнали в личен или служебен план, когато за да се защитите ви е нужна Любов и Хармония, а не омраза. Призовавайки Архангел Йофиил вие ще получите помощ, която ще доведе до разрешаване на конфликта по такъв начин, че дори вашите врагове, ще се почувстват изненадани! Защото срещу Божията Любов и Красота всички са безсилни!



Архангел Йофиил, моля те ела и облей тялото и Душата ми с твоята Божествена Красота. Моля те спаси ме от дисхармонията, която изпълва живота и отношенията ми с другите. Моля те, Архангел Йофиил помогни ми да хармонизирам (опишете ситуацията или чувството, което смятате, че ви притеснява...), и да изпълня сърцето и ума си с Божествената Мъдрост и Красота, за да видя в другите Бог и да спра да ги съдя за грешките им. Моля те изчисти ме от всички лоши мисли и усещания, които ме водят по път, който ме отклонява от Божията промисъл за мен и ме лишават от моя душевен мир и покой! Помогни ми Архангел Йофиил и ме очисти от всички мъки и страдания, които нося със себе си, заради свои и чужди грешки. Моля те със своята Светлина влей в мен Божествената Мъдрост и Истина, за да виждам винаги Божия промисъл във всичко, което се случва около мен и с мен, за да запазя Любовта в себе си! Благодаря ти Архангел Йофиил! Амин.

Няма коментари:

Публикуване на коментар